Saturday, May 06, 2006

Сметки

Както се казва "Не си прави сметките без кръчмар" може да се каже и "Не си прави сметките без родителското тяло", които в момента са меко казано провалени, ако не си намеря втори човек да дойде с мен в София. Надявам се този човек да се съгласи, иначе трябва да се прибягва до спешни мерки - баща ми. Отсега почвам да мисля с какво да го подкупя. :D

1. Как може да няма свясни гуменки в целия град?
2. Как може винаги да купуват сладолед, който мразя?
3. За колко време се изхабява батерия на мп3-плейър?
4. Защо топлата вода свършва, след като косата ти е цялата в шампоан? (мислех си, че се случва само по филмите, но явно не е така)
5. И кой, по дяволите, остави прозореца ми отворен цял ден?!?!? После защо съм подсмърчала...
И накрая - Travis rulz :]]

---- За настроение:
There is no reason to feel bad
But there are many seasons to feel glad, sad, mad
It's just a bunch of feelings that we have to hold
But I am here to help you with the load

Ля ля ля... :)

3 comments:

desert rose said...

1 въпрос - Закон на Мърфи
2 въпрос - Закон на Мърфи
3 въпрос - Зависи от марката на батерията и на плейъра. Знаеш ми координатите :)
4 въпрос - Закон на Мърфи
5 въпрос - Закон на Родителите, които искат в стаята да мирише на пролетни цветя. Друг е въпросът откъде токно ще се пръкнат тези цветя там, при вас....

mimz said...

От луната сигурно... нали знаеш "Цвете от Луната ти, ако желаеш, ще откъсна аз за теб..." лалал :Р

mimz said...

Еми да, такива са ми, затова никой друг освен Нел не ми чете блога. ;)