Thursday, May 04, 2006

Flowers in the Window

Hint: Предполага се, че този блог трябва да разцъфне. *dull*

Пиша това, защото ме накараха и честно казано, защото си нямам работа.

1. Трябва да го видя този Чочо с палатките, че ме заинтригува. Отношенията между мен и палатките са оплетени. В буквален смисъл.
2. Открих нов начин как родителите ти да пропуснат родителската среща и да не им пука много, а досега бях добро дете.
3. Ако някой чете това определено се чуди защо ли пиша всички тези глупости? Ами защото имам 3 по литература(Даскалката ме мрази, бтв сънувах я преди няколко дена, даде ни да пишем някакво отвратително съчинение, което дори не беше на литературна тема, като преди това изгуби много от часа в някакви приказки. о,О И в съня ми ме преследва вече, бях потна като се събудих.) и не мога да разтягам локуми и да използвам fancy words. ;)

Пауза за реклама:

Follow me, everything is alright
I’ll be the one to tuck you in at night
And if you want to leave, I can guarantee
You won’t find nobody else like me

Това няма нищо общо, просто си пея.

No comments: