Sunday, May 07, 2006

Три думи

В момента на ум ми идват само три думи за това как беше днес - сладолед, маникюр, караници.

Сладолед - по-хубав не съм яла никога. Направо страхотно, накрая наистина се озорих, но не се предавам толкова лесно. :D Видях му сметката, както и на едно парче пица. ;)
Маникюр - то не било лошо, даже приятно. :) Всъщност стана много добре, след около 15 минути злословене по повод ноктите ми и неправилната грижа за тях. Вече съм VIP персона за маникюрите.
And the fun starts here. Нее, няма да говоря за бира, ама звучи добре. И все пак сега запова веселото. Имах опции да си замина в 6 или 7. Избрах 7, но изпуснах автобуса, което пък значеше чакане до 8 и пристигане вкъщи в 10. То не беше мрънкане, викане, приказване, чак ме заболя главата.(А и корема - то от тоя сладолед и пицата... Да не говорим, че вчера майка ми ме тъпка с някакво агнешко. *драйфа*).

Както и да е всичко е наред благодарение на ненадейната поява на един братовчед, който не се знае какво изобщо прави тук, но е добро спасение и плячка за зверовете. ]:)

No comments: