Wednesday, February 07, 2007

Michael Bublé

Тоя пич е невероятен! Не знам от кога не съм слушала нещо толкова добро. Не е от рода на толкова любимите ни Gavin DeGraw, John Mayer или James Morrison, това е нещо много по-различно. Даже не е същия стил. Не мога да кажа какво е защото съм изключително зле със стиловете/жанровете. Мисля, че нещо... суинг, може би?
Снимката горе е линк към сайта му, чуй Feeling Good и Save the Last Dance for Me... аз направо се влюбих в тая песен.
Вече знам какво ще слушам нон-стоп на даскало...

3 comments:

desert rose said...

Не знам, аз се пробвах да слушам някакви негови неща, ама са прекалено модерен вариант на джаза, или суинга, както казваш ти. Нямам нерви да му чакам 15-минутното разпяване. Иначе си е ок, да.

Nenko said...

Много ме радва неговото изпълнение на темата на Спайдър-мен :) Едно такова, леко и мазничко, ретро-клубно :)

mimz said...

Тя ми е една от любимите - темата на Спайдър-мен. ;)