Wednesday, February 21, 2007

Dumb

Гравити Ко. имали нов албум и аз да не знам. Много съм изостанала, сериозно. Тцтц.
Нищо, че албумът е само ремикси + 2 нови песни, пак си е ново. И е от 2006. Направо ме е срам от себе си.
И се нервя, че на всяка втора дума правя правописна грешка, защото много ми се спи.
Все пак имаше нещо хубаво. Приятно е да си купиш ваучер в последните няколко часа преди да ти спрат картата, защото изтича срока. Кхъ-кхъ-кхъ.
Мики е тъпа. *mooning*
A тъкмо си мислех, че има някакво правило да не пиша повече от 3 поста на месец и се зарадвах, че това ми е 4-ия и видях, че през май съм писала цели 6. *shocked*

2 comments:

desert rose said...

"защото изтича срокЪТ" не че издребнявам. :Р *hug*

mimz said...

"И се нервя, че на всяка втора дума правя правописна грешка, защото много ми се спи."
В 1:45 много му мисля. o.O