Tuesday, August 29, 2006

Завръщането

*протяга се на стария президентски стол и изпуква пръсти*

Ех, липсваше ми... Но вече съм тук и всичко си е постарому.
Почти.
Стаята ми меко казано е кочина, след като урагана (не, не е Катрина) Брат ми е минал от там, но ще се почисти... Дано.
Да се похваля имам си и нов монитор 21 инча... В) Малко е квадратен, но почти му свикнах.

За лятото няма какво толкова да кажа - скука и половина.
Една дълго чакана среща, но пък за сметка на това много кратка.

Мина поредния рожден ден с много бира, сметана и водка. И, разбира се, шоколадово яйце. :)

3 comments:

desert rose said...

Добре де, прилича ли ти да ме лъжеш така, че не сте пили особено много, а? ;)
А за срещата....Ми да, кратичка си беше...Да видим кога ще се видим пак, дано имам път към вас скоро :)
Иначе Welcome Home and Have a Nice Day! ;)

mimz said...

Еми малко си беше. Тя водката си ми е вкъщи - подариха ми я и сега никой не смее да я отвори. :D

desert rose said...

Оо, това е добра идея за подарък :DDDD