Sunday, July 16, 2006

Dreams

Още една безсънна нощ, но този път нарочно. Защо да си губя няколко часа в спане като и без това после ще изгубя 4 и нещо в блеене или най-лошия случай - драйфане. Мдам, мразя автобуси и за да ми е още по-гадно, след 2 часа се качвам на такъв. И за да оползотворя времето прекарано в това чудесно превозно средство - ще спя. Е, после ще ме боли врата, но това ще ми е най-малката грижа.

И все пак не беше толкова скучно. Доказах отново, че американците са тъпи и задръстени, но достатъчно, за да си държат на тяхното. Цяла нощ състезаване с един такъв в някакъв форум в няколко от най-безмислените теми. Цел - спам и постове, разбира се. Лошо няма - около 200 направих. Само дето аз през нощта - пък той през деня. Мноу тъпо парче. Чувствам, че накрая му писнах обаче. То и тва беше целта.

Поне остана време да си изгледам филма. Горкия "Брилянтин". Толкова време прашасва на харда, Джон Траволта се схвана от седене там, както аз в момента, иска да се разкърши човека. Като за последно. Той повече няма да се кърши, аз няма да си сядам на компа до септември. Дано само оцелее покрай майка ми, че като я знам... :)

Айде чао мои двама читатели и ще си пишем. *маха с ръчичка*

п.с. Тва май беше най-дългия пост в историята на блога ми. Да го полеем. >)

2 comments:

desert rose said...

Постът ще бъде полят първо с вода, за да поомекне, после с вино за марината и ще се изпече на бавен отгрит огън тип "Джулай" до почервеняване.
Алкохолът - от теб. :)

mimz said...

Xe-xe. :)