Tuesday, August 11, 2009

Uprising

Уау... толкова време не съм писала. Това ми е най-...празната година досега. Ама като не знам за какво да пиша, така става.
И все пак нещо що-годе интересно да се случи и около мен.

Взех, че завърших гимназията.
Реших, че трябва в университет да ходя. Нали се водя умното дете в семейството.
Изкарах 5.52 на изпита по английски и сега ме приеха Английска филология в СУ.
Обаче още нямам квартира. XD

Казват ми, че съм приемала нещата много спокойно, докато другите щели да бъдат в еуфория...
Може би е така.

10 comments:

desert rose said...

тооооооолкова рядко пишеш, че хората съвсем забравиха да ти гледат блога. :P

mimz said...

така си е. за Коледа пак. :D

Sway said...

ти си ми станала колежка,а аз да не знам ? :)) Как не си се похвалила? Е, аз като една ветеранка, вече четвърти курс АФ, отсега ти казвам: ако имаш въпроси, терзания, чуденки, трябват ти материали, лекции или мнения и съвети относно преподаватели - имаш ми скайпа, просто пиши :))) Скоро ще се убедиш, че това е много изискваща и ... особена специалност :) Но ще те оставя сама да си направиш повечето преценки. До скорооо!!

mimz said...

Благодаря за съветите и предложенията! Определено ще ги имам предвид. Надявам се да се засичаме от време на време из университета. :D

desert rose said...

п

desert rose said...

и

desert rose said...

ш

desert rose said...

и

desert rose said...

б

desert rose said...

е