Tuesday, March 27, 2007

Страх

Ще откача, сериозно! Не знам кой ме би по главата да ги чета тия страшни истории, а да не говорим защо ми беше изобщо да искам линка. Малеее, 1 час ме беше страх да ида до тоалетната, а когато се реших беше супер скоростно, а е посред бял ден! :/
Само се оглеждам и при положение, че музиката свири чувам и най-малкия шум и подскачам. Не знам как ще оцелея. Като съм на тъмно ме е страх и от сянката ми, сега ще се окаже, че и на светло се плаша от този неизменен спътник на човека, само някой/нещо леко да ме побутне.
Както вика една приятелка "...а аз треперя като препикан лист". Нашите ще си дойдат чак след 8...
Мразя така като съм сама вкъщи. :(

3 comments:

Sway said...

Ее! Ама те предупредих значи!! =D

Anonymous said...

Hell is gone and Heaven's here :P
Нели

mimz said...

Еми предупреди ме, ама аз нали съм тъпо и упорито. :)
То после ми мина, пуснах си някви готини клипчета във vbox-a. :)