Friday, February 02, 2007

Throw the Fight

Баси, забравих какво щях да пиша...
А, да. Видях тия пичове на индекса на блогър след като бях много ядосана на тия идиоти от блогъра, защото цял ден не можах да си вляза в блога. Не, че съм умряла да влизам де, ама ми беше самотно. Или като не получавам и-мейли и се чувствам много зле, дори и да знам, че са тъпи реклами или от някой форум, че съм получила ПМ. Както и да е, да се върна на темата.
Готина е групата, имат няколко песни на сайта си (за к'во са си направили сайта на блогър ми е чудно стига за тъпия блогър), които са наистина готини, или поне с такова впечатление останах докато чаках да се заредят, 'щото нета ми беше супер умрял, но си ги бива. Имам добро мнение, може да се свали една песен от сайта им, мисля че имат бъдеще.
Тоя пост ако не ми хареса на сутринта може и да го изтрия. Който чел - чел. Ще видим после.

цък^

1 comment:

desert rose said...

Чакааай, чакайчакайчакайчакайчакайчакай....
Готово, прочетох го. :)