Wednesday, November 09, 2005

Началото

Уффф...
Оптимистичен старт, нали? :)
Седя си аз сега на стола, клатя се, блея в тъмното и се чудя какво още правя пред компютъра в този късен час, а утре трябва да ставам рано... За какво стоя тук като няма какво да правя... всичко ми е скучно - игрите, форумите, iRC-то, даже и купчината сериали, които гледам в свободното си време (хубави сериали, не сапуни) ...
Напоследък ми е изчезнало вдъхновението да правя весело. Скучно ми е в училище (не че не ми е било досега, просто напоследък повече), скучно ми е и навън... еххх какво ми става. На всичкото отгоре днес открих, че просто ми е заложено да не мога да внимавам в часовете по история. Колкото и да записвам, слушам, от време на време разбирам по нещо, все ще се намери нещо да ми отвлече вниманието и в момента, в който се върна към реалността осъзнавам колко ми е скучно и не мога да направя нищо по въпроса.
Как става това? Както ми е весело и се занимавам с разни работи, изведнъж ми изчезва настроението и започвам да гледам тъпо и да не проявявам интересн към нищо... Казват ми хората : "Спокойно, утре ще ти е по-добре, ще видиш." ... Еми гледам ама все същото. :/

Някой да дойде да ме спаси, че с това моето настроение не съм за никъде.

4 comments:

desert rose said...

Открих тее :Р
Спокойно, поне не учиш история на немски, нали? :)
Айде, честит блог :))

mimz said...

Уча я на английски, което е почти толкова противно ;]

desislava said...

та какво за историята чувам??:))

бтв, здрасти.

mimz said...

Здрасти ;) Оплаквам се тука, като за начало на блога :D